сряда, 7 декември 2011 г.

Защо започнах да пиша

Първо няколко думи за мен. Казвам се Светлослав Георгиев съдружник съм в счетоводна кантора, с това се занимавам от над 10 години. Общо взето идеята ми с този блог е да си запълвам свободното време а може това и да е полезно за някой.
            Ще описвам неща които са ми се случвали, казуси които ми се е налагало да реша и изобщо всичко което ми се стори интересно. Няма да е строго професионален, макар че няма как да избягам от себе си и от своята работа. Освен професионалните казуси ще публикувам и статии за всеки който го интересуват темите – микро и малък бизнес, счетоводство, данъци, осигуровки и трудови отношения. Надявам се тук да намерят отговор въпросите които ви занимават. Искам да подчертая, че нито подкрепям нито нападам бизнеса, държавните органи и работещите в България. Само използвам възможостта да споделя размислите си върху теми които са ми направили впечатление.

Няма коментари:

Публикуване на коментар